Summa sidvisningar

lördag 25 juni 2011

hejj,
hemma från pappa och vi åt nyss mat eller inte nyss men för ett tag sen,
efter maten gick jag och mamma upp t ica och handlade:)!
Idag satt jag och michis och kolla på madicken (a) Sen typ rensade vi i nån rabatt ,
men de lönade sig 200:- (Y) itne helt fel eftersom jag ska till grönan imorgon med Maja åström och hennes mamma, hennes syster josefin och hennes kompis Madelene:) ska bli grymt kul!
Aja sen senare idag så tuittade vi på en film som heter te other guys :) hihi den va asrolig:)!
Sen efter somnade jag och sov i en timma :)! De va inte fel kan jag säga:)!
Men nu är jag pigg men jag känner att jag måste kanbske lägga mig lite tidigar idag för vi ska åka 8 imorgon, aja nu ska jag titta på tv:)! Pussssssssssssssssss
Jag vet att jag byter header hela tiden men jag kolla vilken som passar bäst.
  Förresten lyssna på låten ! så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar