Summa sidvisningar

söndag 26 juni 2011

hejhej,
hemma från en lång dag på grönalund!
Åkte alla berodalbanor :)! känner mig sjukt stolt att jag satt mig i insane, den jag lovat mig själv att aldrig åka ;)! Hihi, såg en jättesöt kille där han sommajobba nog, han satt vid kvasten och varje gång jag och Maja kom så sa han -Shaaaaa. haha. Sen åkte vi alla fyra blåtåget, fyfan säger jag bara, familjeskräck nono, inte ens jag som inte brukar va rädd för sånt satt och gallskrek, de kommer typ upp en man ur ett golv så kör man över han, sen typ kommer de ut ett finger i ryggen på sitsen och petar på en, usch! Men frittfall va för lång kö på 1 timme! Och då orkar man inte stå där :)! Jag och Maja åkte jetline 3 gånger, kvasten 3, extrem 2, vilda musen 1 , insane 1, och twister 1, sen popexpressen den roligaste typ miljoner nej men många:)! Så nu är jag helt slut! Nu ska jag äta kräftor, mums! Pussssssssssssss&kraaaaaaaaaaaaaaam

2 kommentarer:

  1. Hej jag är killen vid kvasten.
    Du va fett snygg kan jag få ditt nummer ???

    Mitt nummer är : 07370- 22 2 48
    Jag har comviq, har du ? Skicka ett sms när du ser de här.

    Kram från Oscar<3

    SvaraRadera
  2. Va rolig du är Michaela tror du inte att jag kan ditt nummer ?:) Pusss på dig "oscar" HAHAHA Mamma jag förstår att du är med på ett hörn oxå!:)

    SvaraRadera