Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Idag sägs vara dommedagen .
Ska man tro på det eller inte?
Han säger att de som är kristna kommer upp till himlen idag medans alla andra får leva udner ständiga jordbävningar,tsunamis och sånt till 21 oktober 2011. Sen ska det tydligen bli alla slags väder när detta hädne så det kommer tydligen snöa i sahara?... Det låter helt sjikt det här men jag är lite orolig? asså inte för jag tror att jag kommer dö men att det kommer hända nått? folk tar ju livet av sig för att detta ska hända? va äre för saijko gubbe som sitter o säger det här? 89n år . jag vad sak man säga han tar nog livet av sig. Reporten frågade han
-vad gör du om du vaknar upp den tjugoandra och inget har hänt? då svara han
-Det behöver jag inte oroa mig för jag vet att det inte kommer att hända, vi kommer dö.
Asså vad tror ni? n har 2 timmar på er att skriva eller hela dagen? hahah jag vet att jag är helt sjuk i huvet men jag e lite rädd. HAHAH . aja komentera
Pussssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar