Summa sidvisningar

tisdag 3 maj 2011

hejhejhejhejeh, hahah,
just nu är ja 7kt trött, vetesjutton varför men mamma sa att det va våren :s,
Tar bussen idag till skolan för jag ska ner på stan med cassandra bästa sandberg efter skolan:)!
Hon är sjukt underbar!
Igår va jag med Maja, vi titta på top model och åt glasssss :M smassssskkens!
Sen satt vi o kolla på roliga saker på coolstuff, hahah typ sjukdommar i gossedjur, jag fråga mamma om hon ville ha klamydia ;)! HAHAH hon fatta ingenting http://www.coolstuff.se/Giant_Microbes titta så söta speciellt fettcellen ;)!<3
Nu ska jag sminka mig, sen blir det att tilkl skolan dra:)! föresten jag lämnade in mina noveller till min sv-lärare igår :)! Plus att vi hade oförberett engelska prov, men jag tycker det gick bra :)!<3
Pussssssssssssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

jag & michis:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar